Kehut ja kommentit

Erkki

Teimme päätöksen viedä eteenpäin esitys hakea rahaa UM:ltä. Sen jälkeen olen tutkinut tarkkaan ARS-säätiön sääntöjä, enkä löydä siltä mitään estettä hakemukselle. Siksi lobbaan soittamalla hallituksen jäsenille. Jos tämä onnistuisi, niin se olisi sata kertaa helpompi kuin ruveta kirjoittamaan parikymmentä sivuista hakemusta UM:lle ja onnistumisprosentti on vain alle 5.

Ilkka

Olisikohan ne sitten muuttaneet ARS:in sääntöjä? Kun aikoinaan tutkimme sitä voisiko ARS tukea Lions-apua Karjalaan -hankkeen kuljetuksia ja logistiikkaa (kontin osto ja siirto) niin silloin meille vastattiin että kun avun lopullinen saaja on Suomen ulkopuolella niin ARS ei sääntöjensä takia voi myöntää mitään. Mutta siitä on jo monta vuotta.

Heikki

Nettisivulla olevissa säännöissä ei tosiaan tuota suomalaisuutta korosteta. Päivätty 2009. I-luokan apurahan enimmäismäärä vain on 10.000€. Kannattaa kysyä. Muutenhan ehdot täyttyvät kyllä.

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.

Kansiosta Sekalaiset, lisännyt Markus Flaaming